tjugoförste april.

inte för att jag har något mer vettigt att skriva. inte alls. men det har jag väl aldrig ändå. jag är så trött i mitt huvud och kropp, vad är det med mig ? sover jag kanske för mkt ;P lätt hänt vet ni. än så länge har jag inte gjort något vettigt alls idag. bara tagit en promenad upp till brunnen för att köpa lite frukostbullar. ringde papsen på vägen för att be han köpa nya laddbara batteri till mig. jag blev fotosugen när jag var ute i solen. så länge sen jag var ute med min system kamera och fota. saknar det. kanske för att min kära fotovän befinner sig på andra sidan jordklotet och inte kommer hem förens i juli. TANJA KOM HEM !!!

snart är det jobb som gäller. ska gå ner i stan, eller cykla ? äh. vill inte cykla hem igenom gåsebäck klockan elva ikväll. det känns inte så säkert. nu när det går en våldtäktsman lös i stan också. usch va hemskt! det blir en promenad ner och en bussresa hem tyvärr. jag som lovat mig själv att inte åka buss när det är så här fint väder. men nu har jag inte så mkt val tyvärr.

uttråkad som fan nu.. får väl göra mig iordning och dra ner i stan redan nu.kan ju inte sitta här och lata mig.

byebye.




jag och lillisen innan vi far iväg på vår resaaa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0