tredje april.

min värld har inte blivit ett dugg bättre och jag är inte ett dugg mindre vilse i mina tankar. men detta vädret gör ju att man kan gå runt med ett leende på läpparna iaf. och det är ju alltid ett plus. igår var som alla andra dagar denna veckan. jag softade hela dagen, för jag vill ju bara bli frisk. vilket jag inte verkar bli, men halsonten har iaf inte blivit värre, så halsfluss kanske jag kan utesluta nu. man har ju haft det ett par gånger så man vet ju hur det känns om man säger så.

sofie umgicks med salem och jag fick dom att baka negerbollar till oss. det var bra (: hehe. det var gott. sen kom iman hit också och tvinga mig ut i solen. vilket var bra. för det var riktigt skönt ute, jag som suttit inne hela dagen och gömt mig i källaren. med mitt greys. ;P haha. som vanligt. senare på kvällen satt jag bara och krängde chips. vilket gjorde att jag kände mig ännu fetare och äckligare sen. blöh! känner mig som ett spöke just nu. jag ser för jävlig ut om jag får säga mitt.

idag sov jag länge.. det var riktigt skönt. sen kom micka hit och vi gick till brunnen och handlade bullar, gifflar och en massa annat gottit. sen gick vi hem och mös på altanen hela eftermiddagen. det var skönt. men jag vågar typ inte vara ute för jag är rädd att bli mer sjuk. vi hade kiwi med oss ut hela tiden också. vi band fast henne med henne koppel i en stolpe och hon började jaga det som är det värsta med sommaren, GETINGAR!! dom gillar vi inte. och det gör inte kiwi nu heller, då hon blev stucken på sin stackars lilla tass ;P när mamsen och papsen kom hem blev det årets första grillning, så gott !

nej nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla greys igen. har redan suttit och bölat som fan här. avsnitt 16 och 17 på säsong 3 kan man fan inte hålla inne tårarna på. bäst! helt klart. ha en toppen fredag allihopa. för det lär inte jag ha ;P jag borde sitta med ett glas vin i handen och lyssna på partymusik., förbereda mig för utgång. men icke! nu ska vi bli friska så vi kan fete festa imorgon istället ;D YEAH !

slänger in en bild från förra helgen (:



jag och mikaela (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0