trettonde april.

idag vaknade jag tolv ;P skönt att sova ut. ordentligt. började med att slänga i mig lite frulle. sen började jag röja på altanen. moppa golv, putsa rutor, sopa och tvätta av alla möbler. som en lite överraskning till mamsen kom hem (: det blev jätte fint och hon blev jätte glad. sen har jag nästa helg ledigt eftersom att hon planerat att vi egentligen skulle göra det då. hehe..

efter det så slängde jag mig i duschen. och nu sitter jag här och väntar på att wah ska komma. han vill att jag skulle möta honom. men jag orkade inte. fy vad lat och tråkig jag är. men jag är väldigt slö i min kropp nu efter konkande på möbler och grejer. inte jätte ansträngande. men men ;P när han kommer ska vi se på film.. tror jag (:

inte så mkt att skriva av mig idag.


jag gillar inte sova själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0