10 it is.

weh ! tiden går ju nästan lite för snabbt, man hinner inte med i svängarna. eller så var jag lite ironisk där ;P herregud vilken natthumor man har..

har precis kommit hem. eller precis och precis.. fastnade på toan i typ tjugo minuter, på grund av min katt. kiwi är ju såååå söt. jag sitter på toa och hon hoppar upp i knäet och lägger sig och sover, kan jag lyfta mig då ? nej ! såklart inte, man kan ju inte störa henne när hon ligger där och myser så sött ;P så där satt jag .. tills jag nästan höll på att somna själv, insåg att det hade varit skönare med en säng än toastolen .. så sry kiwi ! (:

så nu är jag nerbäddad och ska sova. äntligen! efter en väldigt lugn och ohändelserik dag på JUBB ! ;P supertråkigt. men emelie har gjort ett kakmonster och jag har ritat ner hela min nya fina almenacka. och mia får det gott imorgon bitti, för där är noll att göra (: varsågod sötnos!

gonattgottfolk.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0