12

days left, baby baby baby  (:

ännu en dag har passerat. gick upp vid tio, kors i taket, gjorde lite frulle och kollade våra bästa år. gjorde mig iordning och började promenera ner i stan. kom inte längre än till jordbodalen då det började regna som in i. så jag fick springa till busshållsplatsen istället. ganska lagom tills bussen kom också faktiskt (: hoppade av på söder och gick till bogge för att låna om filmen jag lånade igår.. sen promenixa jag bort till clas ohlson för att möta micka (: fick en konstig känsla i bröstet, riktigt obehagligt faktiskt.. så fick gå ut och vänta på henne utanför, för att få lite frisk luft. det hjälpte lite iaf. vi tog oss bort till sub, för att vänta in mia. sen hakade även sanih och john på. sen blev det lunch på haket (: mkt gott och mkt trevligt sällskap.

sanih och john lämnad oss sen. så gick vi tjejer på lite shopping runda. men jag kunde ju inte shoppa något då jag fortfarande inte har några pengar /: meeeen.. jag köpte ett underklädes set på krediten /: ah ! inte bra.. men fint var det iaf (; sen blidde det thai affären och lite mys på torget. sen var det hemgång som gällde..

min paps fyller år idag. eller ja bara tio minuter till ;P så det har vi firat med lite besök och god mat. mkt trevligt. sen blidde det film idag igen. vi såg taken. sååå grymt bra film ! har du inte sett den, så se den ;P

usch, nu rabblar jag massa igen. tråkigt ;P



soclosebutsofaraway
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0