13

dagar kvar. egentligen 12 eftersom att klockan är över tolv. (:

imorse kom jag knappt upp ur sängen. jag var såååå trött och jag förstår inte varför. för att jag sovit för mkt skulle jag tro. men tog mig till slut upp. slängde mig in i duschen och tog en promenad ner i stan på 5616 steg ;P är så nöjd med min lilla stegräknare.. haha, ett av mina många köp på ullared ! gick inom sub, som vanligt. denna gången för att prova arbetsbyxor, hiskeligt fula allihopa, men men.. sen kom lollobollo, sen gick vi runder på stan och shoppade en massa till henne, jag har inga pengar kvar, så det blev ingen shopping för mig ): .. lollo därimot hitta några riktiga klipp och jag har sett henne prova det mesta inne på hm ;P haha.. sen drog vi en runda till väla, käka lite bk och shopping fortsatte..

sen kom sanih och john, hämtade hos och körde lollobollo hem. vi hyrde film som vi inte ens såg ;P för då hade papsen någon annan vi skulle se, behind the enemy lines - colombia. helt ok film ;P nu har sanih och john nästan precis lämnat huset, så jag kunde gå och nanna mig och försöka sova lagom många timmar i natt. jag borde nästa ställa klockan faktiskt. vilket jag vetinte kommer bli av, men jag har tänkt tanken iaf, och det är väl tanken som räknas ? ,P

nej, gonatt gott folk !


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0