9..

days left.


bah, söndagen började inte alls bra. för ja, det är ju söndag nu, det har det varit dom senaste fyra timmarna. och det suger. jag ser verkligen inte framimot att vakna om några timmar alls. inte ett dugg. jag vill bara somna och inte vakna igen. jag hatar dessa dagar och jag hatar när saker inte går som jag vill. jag hatar att jag inte klarar av några motgångar överhuvudtaget. jag hatar mkt.. är man inte värd en enda god sak i livet ? är man inte det ? för att så fort det bra kommer, så ska det dåliga komma och förstöra, jag är så trött på det. kan man inte få njuta lite av det bra ? bara lite ?

jag vill inte mer.

jag orkar inte mer.


gonatt. eller ska jag säga godmorgon, för jag ska upp om två och en halv timme igen /: gå och döööö !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0