AHHH ! ..

mitt getingbett kliar som in i fortfarande och min hand ser fortfarande helt missbildad ut /: bah ! bortbortbort .. nuu !!


efter jobb igår åkte jag hem och gjorde mig iordning. sen tog jag bussen till karro (: där det blev den traditionella balkong-förfesten innan swea (: väldigt mysigt. sen fick vi typ springa till bussen, sen snabbt inom docken, sen swea. karro och frida som inte är många år äldre än mig, kände väl inte riktigt att dom passade in på swea och gillade inte musiken, så dom begav sig hem redan vid två, jag stannade en 45 minuter till (: man träffade en del människor, vilket jag saknat lite, är ju inte ute så ofta nu för tiden. sen fanns det ju en del jobbiga saker under kvällen också.. men inget som inte sabina klarar av ;P

när jag skulle hem fick jag springa i ösregn till bussen, jag var dygnsur ! mitt hår droppade, mina kläder klibbades fast på min hud, AH! haha.. bara hem snabbt och slänga av sig allt och bädda ner sig under sitt täcke.

och idag är det tisdag ;P vilket det inte alls känns som. känns typ som onsdag eller torsdag, vilket inte är bra. för då är jag före veckan och veckan kommer kännas lång..

nu ska jag ner i stan och fixa liten grej, sen inom doktorn och se om jag kan få lite mer tabletter för min hand. sen ska jag hem och softa bara (:


13 dagar kvar, fast jag tror att jag är fel i räkningen, så vi får nog börja om på 14 idag igen /: ah !


byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0