miss you.

idag är det tisdag, för er som inte redan visste det ;P hehe. jag har varit uppe sen elva typ, vilket inte är mer än två timmar iofs. gick och la mig astidigt igår. stängde min dator redan klockan elva och la mig och läste, var jätte trött så somna nästa direkt. sen sov jag ändå så länge ;P hehe. men det behövde jag efter förra veckan, verkligen, där blev inte mö sömn den veckan .. 

nu har jag packat och fixat .. så nu väntar jag bara på karro som jag egentligen bestämt med vid halv ett ungefär. klockan börjar närma sig halv två. och jag funderar på om jag kanske skulle slänga i mig lite lunch innan vi ska åka också. det lär nog dröja ett tag till innan hon är färdig.. så det ska jag nog hinna med ;P frågan är bara vad.. det som är det jobbiga, orkar inte dra fram och laga något komplicerat. tråkigt att laga mat till bara säga själv. förhoppningsvis är det slut med det snart också, då ska jag laga mat till två (; 

nej, men lite mat, sen hoppas jag att karro kommer så vi kan köra. vi ska till stugan och mysa lite. äta gott, kolla film och förhoppningsvis bara koppla av (: mysigt värre. är tillbaka imorgon, men lär nog uppdatera ikväll med lite pictures, för här ser ju hemskt tråkigt ut utan dom. men just nu sitter jag vid min syrras dator, då min är avstängd och nerpackad ;P går ingenstans utan min älskling ;P hehe.. 



by your side.

Kommentarer
Postat av: sofie

JASSSÅ DET GJORDE DU?! OCH VEM HAR SAGT ATT DU FICK GÖRA DET?! du kommer inte känna igen ditt rum när du kommer hem, just so you know!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-04 @ 16:05:49
Postat av: sofie

hälsa karro och liselotten ;D

2009-08-04 @ 16:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0