spotlights don't do you justice baby..

hejhopp, ännu en varm dag, dock inte så fint som det varit dom andra dagarna. vilket är bra. för jag börjar jobba om någon timme ;P

filmen igår var sjukt kul (: den levde verkligen upp till sitt rykte, har ni inte sett hangover, så är det på tiden att ni gör det nu (: innan bion blev det en liten fördrink och mat hos sara, super gott ! det gjorde ni bra tjejer (: sen fick vi nästan springa ner till bion, med våra väldigt mätta magar ;P hahaha.. köpte en massa snacks, popcorn och läsk. det här med att jag skulle käka nyttigt går inge vidare bra .. efter bion gick vi till sub, såklart ! (: hehe.. sen åkte mia och emma hem och jag och sara fortsatte till hampan. vi tog en shot och en cider, för att komma igång lite. men det var på tok försent påtänkt ;P vi var väldigt sega.. så till slut lämnade sara och jag gick bort till docken för att träffa lite vänner, sen blidde det bussen hem. känns väldigt knas att inte ha varit ute så mkt den senaste tiden ;P men det känns inte som jag missar ngt ändå. varje helg är repris av den föregående..

nu börjar jag räkna ner.. 15 dagar kvar (;

solen en stund nu.. sen jobb (:



har säkert lagt upp den förut (: här kommer den igen !
en gammal bild på mig och min syster, ge mig min bruna hy ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0