femtedecember.

jag tror att tiden finns. även viljan. men att jag på något sätt undviker. för jag vet hur det slutar. jag är ledig idag. det är sjukt skönt. men det känns som om jag kommer ur banan. jag tycker om att vara igång och att ha mkt att göra. att stressa. jag har varit igång sen jag steg upp ur sängen. jag har målat lister. bytt ut ljus och pysslat. jag har inte ens suttit ner och käkat frukost. nu känner jag hur magen kurrar, men det är så fort jag inte håller igång. jag vet inte vad nästa projekt blir. jag behöver gå upp med en massa lådor på vinden, men jag har fortfarande ingen kraft i min arm sen den där sprutan.

jag får väl ta och göra mig en macka, en skål med pepparkaksfil och sätta mig ner och kolla på idol. vilket jag missade igår. men eftersom att jag har en fin on demand box från comhem så kan jag kolla på det precis när jag vill (: super nöjd!


idag fyller karro, den bästa extra systern som finns 25 år !! GRATTIS ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0