tjugoandradecember.

i övermorgon är det julafton.


idag har jag jobbat. tidig morgon som vanligt. ska bli konstigt att jobba stängning imorgon. men det ska nog gå bra. skönt att få lite sovmorgon iaf (: fast jätte mkt sovmorgon får jag inte för jag måste ner och ta min sista gardasil spruta. plus att jag måste ner och lämna tillbaka en av två klänningar jag köpte idag, tänkte att jag skulle ha en på nyår och en på juldagen. men jag har inte råd att handla en ens egentligen. har gått igenom allt jag handlat dom senaste två månaderna och jag ligger verkligen på minus. AH ! det stör mig något så in i ..

hm. jaha. hade väl inte så mkt mer att komma med. kanske en önskelista lite senare.. är det försent att komma med två dagar innan julafton ? (:


hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0