tjugondedecember.

hemma igen (: efter en kul dag faktiskt. massa diskussioner om en massa grejer. det är kul. jag har alltid varit så trött dom andra gångerna vi farit iväg till tyskland att det slutat med att jag somnat på vägen hem. jag är trött nu också. men jag lyckades hålla mig vaken den här gången. blir lite annorlunda nu när man inte träffar papsen så ofta som man gjorde innan heller, man har mer att prata om. mamma var ju en massa orolig om att vi skulle flyga bort i snöstormen men det gick så fint så (: så nu har jag verkligen ett spritförråd som räcker länge (: gött! laddat för jul och nyår.

nu käkar jag pizza och kollar anna ankas jul (: sen blir det nanna, för det är det tidiga passet som gäller på jobb imorgon. och ni kan aldrig gissa vad jag ska göra efter jobb. JAG SKA TRÄFFA VÄRLDENS BÄSTASTE MIA! (: åh, det ska bli så mysigt att få en mia-kram! som jag har längtat. det kommer göra hela min dag! ;D så nu ska jag gå och nanna mig så det snabbt blir imorgon (:



alicia keys - try sleeping with a broken heart
, i looooove (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0