tjugotredjedecember.

jaha, då var det julafton imorgon.

jag börjar inte förens sent idag. jag vet inte om det är skönt eller inte. det var ju skönt att gå sova lite längre. men jag kommer ju hem sent och det är inte lika roligt. jag tror att det kommer bli riktigt mkt på jobb idag också, eftersom att det är julafton imorgon och mkt folk är ute i sista sekund med julklappshandlandet. men en sak är bra, vi behöver inte förbereda ngt alls för imorgon, för då har vi ju inte öppet (: något positivt med det hela.

så vad händer idag. jag vaknade först kvart över fem idag. och tänkte nu kan jag ju inte gå upp när jag har en ledig förmiddag. icke! så jag lyckades somna om och var mega trött när jag väl skulle upp. blöh, man ska gå upp när man vaknar för det är då kroppen är färdig med sömnen, eller ? (:

nu ska jag roa mig med att se klart våra bästa år. sen ska jag rymma upp lite här, städa lite smått. sen blir det ner i stan och lämna tillbaka det jag köpte igår. för det har jag tyvärr inte råd med ;P

ha en bra lillejulafton allihopa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0