tolftedecember.

jag är helt slut i huvudet. jag är så trött. jag vill hitta på ngt. men jag orkar inte. jag ska upp tidigt imorgon och jag ska jobba åtta timmar. orkar inte alls egentligen. men jag måste. jag behöver pengar och ja, jag måste. ville bara åka hem sätta mig i soffan och kolla på tv, men det är inte ett skit på tv. blöh. jätte tråkigt. jag tror faktiskt att jag bara ska gå och lägga mig. känns som om det är det enda jag gör nu, jobbar och sover. jag vill göra ngt med mitt liv. jag vill komma någonstans. jag vill hitta Det, som får mig att trivas med min vardag. men just nu så känns det som om jag inte har det alls som jag vill ha det. jag väntar på dagen då jag kan slappna av och slå mig till ro. känna att jag trivs och att jag är där jag vill vara, att jag har gjort det jag vill göra och är på väg dit jag vill.




i dont know how to say, how i feel.


Kommentarer
Postat av: Louise

Min söta Binis!

Du får ta det lite lugnt! Önskar jag kunde komma ner på sub och hålla dig sällskap´.

Hoppas du får din eftermiddag i soffan med massa chips och dippa!

Saknar dig!pusss

2009-12-13 @ 06:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0