try sleeping with a broken heart.

try sleeping in my bed.


nyår idag och jag är stressad som fan som vanligt, men samtidigt så är jag lugn. jag orkar på ngt sätt inte bry mig. känns inte som om det kommer bli den nyår jag hade velat ha ändå. det är så mkt annat runt omkring hela tiden och saker och ting blir aldrig som tänkt ändå. jag har ju bilder i huvudet över hur allting ska se ut och va, verkligheten gör mig ofta besviken. tyvärr.

jag har inte ens bestämt mig för vad jag ska ha på mig. och det suger riktigt hårt. för det är ju en del av nyår. att klä sig fint och sånt. det tycker iaf jag. sitter här och kränger chirre och dirre. den sista för detta året. och den sista på ett tag också. eftersom att mitt nyårslöfte kommer vara som många andra, att inte äta sånt där skit och träna mer. och jag ska ha hålla det, för jag vet att jag kommer må bra av det (: och det vill jag! vem vill inte må bra? (:

som sagt är jag grymt stressad, så det är väl dags att hoppa in i duschen. hur ska jag ha mitt hår ? vad ska jag ha för kläder ? hur ska jag sminka mig ? vilka skor ska jag ha ? vilken jacka ? när faaaan går bussen ?! HJÄLP!



GOTT NYTT FUCKING ÅR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0