alla hjärtans fucking dag.

just nu för mig en helt onödig dag, som inte behöver finnas. men igår blev det fest ändå, som jag förra söndagen skrev att det inte skulle bli. men hemmafester gör det alltid lite roligare. var på singelfest hos dan, det var trevligt, inte det gamla vanliga folket man brukar umgås med. det bar sedan av ner i stan. där vi alla spreds åt olika håll, mitt blev som vanligt tivvan. mötte upp marcus som jag tvingat tillbaka till stan när han egentligen var på väg hem (: har ju inte hunnit träffa honom sen jag kom hem. sen träffa man alla dom vanliga på tivvan, trevligare än förra helgen, men det beror nog mest på att jag hade mer sprit i kroppen ;P sen träffa sanih och john och sen taxi hem, med någon snusk chaffis. 

och man har börjat jobba igen, man har tappat tempot lite och är fortfarande lite klumpig men det går (: det är kul. träffa alla igen, även om man inte lärt känna alla så bra än. jobbade fredas kväll, det var en lugn kväll, jobbade med mia, som alltid är lika kul (: alltid massa thailands snack. igår kväll jobbade jag också, då var det dock lite mer att göra. vi blev lite sena också, men frida och jag kämpade på bra, det är ju faktiskt roligare att jobba när man har lite mer att göra. men nu ville jag ju inte vara sen, eftersom att jag hade bråttom till festen, men det var lugnt (: idag är det jobb igen, börjar fyra och jobbar till stängning. kommer väl bli en del idag också kan jag tänka mig, eftersom att det är det här love light grejset i stan.


jaha, nu hade jag nog inte så mkt mer roligt att tillägga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0