åter igen en SUBina.

tog mig idag ner till mitt gamla kära jobb subway för att tigga jobb ;P och det fick jag. det var inte alls svårt. så jag börjar där vecka nio. så då vet ni var ni hittar mig. det är bara en extra tjänst, men det ger lite pengar iaf. medans jag söker andra jobb. så jag kan flytta härifrån snart. ha mitt egna lilla place (: här ska det sparas sparas. så jag kan åka till bali i oktober också, och se lite mer än vad jag gjorde sist, då jag låg inne på hotellet rummet i en vecka med någon jävla parasit i magen /: och träffa chin igen. det ska bli kul. har redan hittat en billig resa dit, men kan ju inte boka än eftersom att jag är helt barskrapad.

då ska det bara skaffas ett träningskort också. väntar fortfarande på svar från göteborg. annars hade jag införskaffat det redan i måndags. solkort ska också köpas. men det blir billigare när jag är medlem, så det får också vänta. inte bra att skjuta upp saker. till slut blir dom inte av. men men.. inget val för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0