en välförtjänt paus (:

nu har jag hållt på hela morgonen och städat, dammat och rensat i garderoben. har tagit bort lite kläder, men får ändå inte ner allting i lådorna /: ge mig en walking closet ! (: hehe.. är inte färdig än, var bara tvungen att ta en liten paus. sitter här och funderar på om man ska till cardinal imorgon, bland alla småttingar ;P hehe, till och med min syster och hennes kompisar ska dit, det känns inte så kul.. äh, vi får la se. men det lutar nog mer åt nej än ja.


igår var man på haket och luncha med sanih och john. så gott (: 69kr för lunch, med salladsbuffé, bröd, dricka och kaffe (: sen har man typ sju olika rätter att välja mellan, super! det blir det fler gånger, helt klart ;D sen kom man hem och kollade film med syrran och sebbe. lagade mat och sen tog hela familjen bilen ner till stan för att gå lovelight promenade. kallt som attan! frös om mina fötter och spände mig så mkt att jag hade ont i nacken när jag kom hem. men det var mysigt med en lite promenad. sen blidde det film när man kom hem, dom visade röd drake på trean, gillar hannibal filmerna. dom är bra.

nötcréme är gott, mums (:

nu ska jag fortsätta städningen .

städpuss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0