faxe kondi.

det här med rubriker är så jobbigt. om man inte verkligen har något man vill få ur sig. nu känner jag bara för att skriva för att jag inte har något annat för mig. eller jag har väl egentligen en massa jag måste göra med jag orkar inte ta tag i det. här är kaos här hemma, alla grejer från resan ligger fortfarande utspridda i sängen, soffan, golvet och ja överallt. och nu när jag flyttat hem igen och alla saker från det orkar jag inte heller göra något med, dom ligger utspridda överallt dom också. jag undrar vart jag ska få orken ifrån, till att göra allt det jag vill göra. jag fick nästan tvinga mig själv att skicka iväg jobbansökan igår och jag måste fortsätta med det idag.

på lördag är det alla hjärtans dag. kul. väldigt kul. eller inte alls. jag ska låtsas som om det är vilken annan dag som helst. gömma mig under mitt täcke och bara va. ut ska jag iaf inte, utgången i helgen var inte så kul. och jag vet att det kommer bli desamma nästa helg. så varför försöka tvinga mig själv till att ha roligt. jag behöver något som gör att jag tror på framtiden och driver mig framåt.

kan inte vara ett dugg kul att läsa min blogg. men jag är ledsen, jag skriver bara vad jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0