it's your lost.

jag hade redan forberett mig pa att det skulle bli sa har. anda mar jag sjukt daligt over det. det kanns inte ratt. det ar inte sa har det ska vara. annu en gang ar det slut pa nagot som inte ens fanns. vilket gor det annu mer forvirrat. vet inte riktigt vad jag ska borja ta tag i nu. resan fick mig att inse mkt jag ville gora, men jag har slutat tro pa mig sjalv. jag har slutat hoppas pa att nagot ska bli bra igen. jag gav det en chans, men dar sumpades det igen. ja, livet har sina motgangar, jag menar inte att livet ska vara en dans pa rosor och man bara ska glida med. absolut inte. problem ar till for att losas. men just nu kanns allt man gor meningslost, for problemen slutar aldrig att poppa upp. man maste fa nagot for att man kampar vidare, som gor att man vill fortsatta med det, en liten morot da och da.. men icke.

kanns sa underligt att lamna nagot som varit som mitt hem i flera manader. dar det kandes som att jag horde hemma. det ar konstigt att nagot som kanns sa ratt kan vara sa fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0