knasigt.

folk som skriver till en som man inte har en aning om vem dom är, det är irriterande. men men.. han får väl tro han känner mig (: för vem vill inte göra det . nej men jag stör mig verkligen på det. och att människan är på andra sidan jordklotet och man får vänta hundra år på svar. ah! jaja, ska inte hänga upp sig på småsaker, men nu gör jag det iaf. man försöker få kontakt med andra där, så får man istället någon annan efter sig.

idag har man tagit hand om sin kise som varit och blivit steriliserad. tycker så synd om henne. hon vingla runder här och var helt groggy, sen däcka hon på badrumsgolvet. sötnöten. nu har vi fått göra en tratt av en papperstallrik för att hon ska låta bli såret, så nu går hon in i allt med den istället. knaskatt. så söt! bara imorgon också, sen kan hon leka som vanligt igen (:

sen var det jobb som gällde, kom hem för en timme sen typ. suttit här och stört mig på inlägget på facebook från andra sidan jordklotet och försökt ta hand om min stackars kise. på jobb var det typ noll att göra. skönt ibland, men man blir sjukt rastlös. jobbigt.


nu ska jag nog sova. ett sms till andra sidan jordklotet och hopp på svar, sen kan jag nog nanna mig.

gonatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0