lördag.

här uppskattar folk ingenting. här ger man mer än vad man får.

igår jobbade man hela kvällen, det var kul ;P blev lite stressigt ett tag och lite nervöst med att bröden skulle räcka, men det blev så perferkt som det kunde bli! för mkt kakätande bara, icke bra! tränar vi bort på måndag. innan jobb tog jag en promenix ner i stan, gick in om nautilus där jag fixade mitt träningskort, äntligen! så nu är det skärpning! träning, träning, träning som gäller !

idag, ställde klockan på nio och nu sitter jag här. ska ta mig ner till stan, sola och in på systemet. sen tänkte jag cykla till pålsjö med blommor och ljus till K . sen klockan tre ska man på kalas, så då får man fixa sig och duscha innan det. sen blir det väl lite folk här ikväll, sen booooowling, fyllebooowling (: det gillar vi! sen bär det väl av stan och spårar ur.

nej, nu får jag käka lite frulle och sen cykla iväg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0