lördag.

det blev dricka igår som inte var tänkt. men vad händer idag? vi hade först planerat att gå ut. sen ändrade vi oss och bokade in tacos-afton med mello och kanske en film. men nu ser det ut som planerna ändrats igen. ut i stan vill jag nog inte. jag är trött på alla svin i denna stan. jag är trött på allt är det samma. plus att om du är ute vill jag inte se dig, varken själv eller med någon annan. jag pallar nog inte det. jag har tänkt att jag ska försöka vara vän med dig, vilket jag trodde jag kunde klara  av men jag vetifan.. äh.. jag har verkligen varit som vanligt, frågat om allt och pratat och träffat dig, men det känns inte riktigt rätt ändå.


jaha, då får vi se vart denna dagen tar oss. ingenstans där jag inte redan varit. åh vad jag längtar tills jag är borta härifrån. det ska bli så skönt. bara glömma allt och börja om på nytt. det får kosta vad det vill. allting löser sig.

nu varnar datorn för lågt batteri.. så nu får jag gå ner med den och sätta den i kontakten igen.

återkommer later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0