mys fredag

godmorgon alla pigga och glada människor ;P haha.. jag vet inte om jag själv är en av dom, någerlunda pigg är jag väl nu efter en dusch. men ja ;P det andra kommer väl under dagen förhoppningsvis. ska bara platta mitt hår och få lite grejs i facet, sen är jag redo för stan. där jag ska fika och snacka massa skit med micka (: weh! kuligt värre.. måste få någon frukost i mig också. synd att jag vaknade så sent annars hade jag ju kunnat handla frukost på espresso (: det hade ju inte varit helt fel.. men en scones blir det nog där ändå, bara för dom är så sjuk jävla goda (: heja espressohouse! igår satt jag nog uppe lite längre än vad jag skulle, nog därför jag vakna såhär sent.

min kise är lite piggare igen, det är skönt att se. bara orolig för hennes sår hela tiden, att hon ska göra det infekterat eller typ fastna med stygnen någonstans, som är små metalltrådar som sticker ut på magen på henne. ingen trevlig syn, men det är snart läkt förhoppningsvis. jag klarade ju inte av att se henne med den där tratten på, så den tog jag av, var ju så synd om henne när hon inte kunde leka ordentligt och gick in i allt. så läker det inte som det ska, så får jag väl skylla på mig själv helt enkelt.

nej, frulle, plattning av håret, sen till booossen! ;D

hejhoppalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0