right now

i wanna make up right now now now, i wanna make up right now now now, i wish we never broke up now now now.


nyckelknippan kanns tom, jag har en katt som springer runt fotterna hela tiden och paminner mig. jag saknar det som varit mitt hem och min trygghet i manader. jag kommer ihag nar du kom och overraska mig pa jobbet, du lurade mig att du skulle och hjalpa din pappa med nagot, men korde istallet hela vagen ner till lund for att hamta mig. eller nar du kom och knacka pa min dorr efter att du slutat jobba sent. jag gilla nar du overraska mig. nar vi akte bil och du alltid holl din hand pa mitt ben. nar jag lag i soffan och kollade pa tv och du kom och la dig hos mig. att vakna upp bredvid dig, eller att bli vackt av ditt somnpratande. det kommer jag sakna. jag kommer sakna allt det som var. det gor ont att veta att inget av detta kommer handa igen. hur mkt jag an hoppas pa att det ska vanda, aven om jag vet att det aldrig kommer gora det. du holl mitt hopp uppe. tro hopp och kärlek, allt det som gor livet vart att fortsatta kampa for. allt det kande jag med dig.


nu ska jag ta tag i mig sjalv igen. hitta nagot att kampa for igen. fast jag inte alls kanner for det. nu finns det inget som driver mig framat langre, bara langt langt bak igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0