trötta ut mig.

idag har man jobbat hela dagen. inte jätte kul, även om vi skrattat jävligt mkt, men själva jobbet är väl inte så kul i sig. väldigt tråkigt är det faktiskt. men det är det fler saker som är. så trött på allt. känner mig bortglömd, jag trivs inte här mer. jag vill bara bort från denna staden. jag passar inte in här. det är verkligen känslan jag har nu. att det är inte här jag ska vara. det är dags att börja om på nytt. vilket ska bli en utmaning, men samtidigt spännande och kul (: en månad kvar typ.. vet inte om jag verkligen ska ställa in mig på detta nu, blir kankse bara besviken om det klabbar sen då. nej..


idag ska man få träffa ems, det var länge sen. vi har kommit ifrån varandra väldigt mkt. vilket är synd. men så blir det ju. alla åker ut på sitt, pluggar, jobbar, reser.. inte så många kvar här längre. synd men samtidigt kul att någon kommer nån stans ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0