how do you spell love?

nagonstans mots man. man kanske mots igenom vanner, pa internet, utomlands, ute eller sa kanske man bara stoter pa varandra pa stan. nagonstans hittar man varandra.

forsta tiden spenderar man mer och mer tid med varandra for att lara kanna varandra. man skrattar, man saknar, man kanner att man mar bra. man delar asikter, man overraskar varandra och man gor varandra lyckliga.

man ar tillsammans, man delar allt. man litar pa varandra. man far varandra att mara. man delar sina problem och man loser dom tillsammans. man blir en familj. man lar kanna varandras vanner och familj. man lar sig av varandra och man blir en person.

man planerar en framtid. man uppnar sina mal. man skapar nya. men framfor allt foljer man sitt hjarta.

onsketankande, eller hur?

med allt det ar du lyckligast i varlden.


--

jag ligger hur sjuk som helst, kan knappt rora mig och jag begar en sak, att fa hora din rost. och du kan inte ens anstranga dig lite. jag ska inte ens behova be dig. mar jag daligt ska du bry dig.



Kommentarer
Postat av: german people

Ehm, jaha? Gnäller mycket trots värmen.. tänk på oss i kylan. Life goes on!

2009-01-31 @ 03:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0