another life.

igår och idag har jag suttit och läst en massa gamla inlägg på bloggen och det har fått mig att inse ännu mer hur mkt gammalt jag saknar. K förstås, bönan-äventyr, bk-gänget, lund.. har haft mkt kul i mina dagar, dock en del tråkigt också tyvärr. min högsta önskan är helt klart att K skulle finnas här bland oss igen. allt det andra kan jag liksom ta igen på något sätt, men K går inte att få tillbaka. vilket gör fruktansvärt ont. K, du är fortfarande den enda som förstod mig som ingen annan, du är fortfarande den bästa vän jag någonsin haft. du har fortfarande din del i mitt hjärta och jag kommer alltid sakna och älska dig. jag är inte riktigt samma person som jag var innan K försvann. jag är mer osäker, jag är mer tillbakadragen och tyst. han har tagit en bit av mig med sig helt enkelt, den båda jag och han tyckte bäst om. någon dag hoppas jag att han kan lämna tillbaka den och att jag kan hitta tillbaka till mig själv igen. då vore allt så mkt lättare..

idag har jag spenderat dagen i helsingör med familjen och mormor. mkt mysigt och trevligt. och nu sitter jag här och försöker bestämma mig om jag ska åka ner i stan och träffa diana och josse eller inte.. men min kropp blev plötsligt så matt och trött. vill bara bädda ner mig i min säng och kolla en film.. göra ingenting liksom. öppna krisse lådan och lukta lite på hans tröja, som efter 2½ år fortfarande luktar K..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0