busy.

idag är det fredag, vilket det inte alls känns som. har haft saker att göra nästan hela veckan, har ju varit ledig måndag, tisdag, onsdag och torsdag. och det har blivit väldigt dåligt med bloggandet. när jag väl varit hemma och suttit vid datorn har så har jag läst en massa gammalt på bloggen.. fortfarande så sjukt mkt man saknar. och bönan äventyren måste ta en ny start snart, annars får jag krupp ! start nästa onsdagkväll, JAAA ! BOOOM SLASH SPLAAASH ! ah, saknar alla damp ryck. haha..

idag har jag varit hos mormor med mamsen och hjälpt henne rensa i hennes källarförråd. mamma tycker jag redan har samlat på mig mkt saker, tänkt då hur mkt min 60åriga gamla mormor har samlat på sig (: satt och kolla på en massa gamla kort, så mysigt med sånna små mini svartvita foton med lite gnaggiga kanter, verkligen gammalt. gillar den känslan lite (: mys.

har precis kommit hem, ska hoppa in i duschen strax, plocka undan lite på mitt rum, käka tacos med familia och sen blir det till att cykla till jobbet (: vet inte om jag ser framimot det eller inte. jag hade hellre varit i båstad faktiskt. men ska jag få några pengar till att åka härifrån så måste jag fan och med jobba (: så så får det bli !

har vi kanske någon kul liten bild vi kan slänga in tro , för att liva upp det lite och inte bli uttråkad av all text ;P haha.



gammal bild på mig och manuel (:

Kommentarer
Postat av: Kiso

Haha älsk! Det syns på dina skor att bilden är gammal.. Hahaha! Puss, love u

2009-07-19 @ 19:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0