dont know.

allting har blivit väldigt knas. och förändrats så mkt, på så kort tid. jag är snurrig i bollen nu. och det beror inte på alkoholen denna gången ;P hehe.. nej det är massa som är som jag inte trott det skulle bli. jag vet inte riktigt hur jag förklara. ibland måste man bara ta lite chanser här i livet. känns det rätt för stunden, så tror jag nog att det blir rätt i slutändan också. men jag har det svåraste kvar..

idag fyller jag år (: dagen började med att jag gick upp klockan fem efter fyra timmar sömn. inte ok ! men hade inget val. började jobba klockan sex. sen jobbade jag till ett, mådde illa som fan på jobb och var helt död i min kropp. inte alls likt mig. jag gick på som en ångvält på jobb och fixade allt.. sen var jag helt slut och kunde knappt röra mig. som tur var kom toddan och karro och hämtade mig och körde mig hem. sen sov jag några timmar, tills päronen kom hem. då fick jag blommor, present och vi började laga mat, plankstek stod på menyn, med jordgubb och choklad tårta till efterrätt (: mumsigt. men sabina hade inte fått i sig så mkt annan mat denna dagen, så magen fick en chock! och det slutade med att jag fick massa ont i magen. wah kom också och åt, jätte mysigt. äntligen är han hemma hos mig igen, min älskade wah ! har saknat honom en massa, nu när han har varit i sthlm i flera månader.

fick åka ner i stan nu och sätta in min cykel på jobb, för den hade jag ju glömt helt och hållet ;P tur att städerskan var kvar. hehe. annars hade det krisat lite. och nu sitter jag här och lullar bara. ska sova snart tror jag. försöka sova och komma på en lösning på allting..

happyface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0