hunt me down.

mitt happyface försvann snabbt. AH, så arg jag blev! jag har inte varit arg eller ledsen på länge, så jag behövde nog bara få ut lite känslor. blev sur på mamsen. hon är så onödig ibland. vilket var på väg att förstöra min dag. men så fort jag såg mia så blidde allt genast mkt bättre (: vi tog tåget till malmö, där vi först fick hitta ett ställe att äta på, vilket blev jensens böfhus, vilket är supergott (: sviker aldrig. vi avslutade där med efterätt, jordgubbar, smältchoklad och mjukglass, herregud! så gott (: underbart. sen fick vi nästan springa runt malmö för att hinna med allt innan dom stängde. jag skulle ta det lugnt med shopping sa jag för någon vecka sen. för att kunna spara till min thailandsresa ;P men med rea på monki var det svårt att hålla sig till det. jag kom hem en kjol, en tshirt, en munkjacka, en tunika, ett skärp och ett linne rikare, dock 400kr fattigare, OH YES ! (:

     
    

nästa stopp blidde landskrona. där min skoskav började gnälla, fy fan ! men det glömde man bort efter ett tag. vi promenerade knallestråket och sen blidde det thaibox (: mumsigt ! hehe.. sen gick vi bort och satte oss vid scenen där timbuktu skulle spela, det började bli svinigt kallt. men vi stod ut (: hehe.. när den där hoppetossan hoppar ut på scenen, med sin härliga skånska och sjunger och är glad, kan man inget annat än att göra detsamma (: hehe.. underbar männsika, verkligen! happyface fortsatte vara happyface (:

sen var det dags för hemgång och nu sitter jag här (:

tack mia för en underbar dag (:

nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Mia J.

det är alltid roligt att vara med dig baby (:

2009-07-11 @ 16:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0