i believe.

jag har fortfarande inte fått in bilderna från i fredes på datorn. dåligt av mig. men samtidigt har jag haft vädret att skylla på. men det är det slut på nu. så ikväll ska jag fixa med det. spela lite sims och kolla en go rulle (: sånt som man gör en dag som den här. söndag, dåligt väder, jobbat hela natten .. perfa ! (:

nimis historian tar vi tillsammans med bilderna ;P igår var det grillning med sanih och john som stod på planeringen. massa gott och jag gjorde för första gången quinoa sallad (: ganska lyckat för att vara första gången faktiskt. hehe.. vid halv åtta tiden fick jag ta mig till jobb. jobbade hela natten. först var det ingenting att göra och sen brakade det loss och hela lokalen var fylld med folk och brödskåpet stod tomt alldeles för tidigt /: kaaaos! hehe.. men det var både kul och jobbigt ;P så en helg utan utgång blev det för sabina (:

imorgon är det måndag och sabina är ledig, vilket är riktigt skönt, även om det betyder mindre pengar nästa månad. jag jobbar faktiskt bara fredag, lördag och söndag denna veckan. så det blir ingen utgång nästa helg heller.. shit ! det kommer klia i fingrarna på mig när det närmar sig helg ;P

nej nu ska jag gå upp och trycka i mig ytterligare några av mammas nybakta kanelbullar, MUMS ! (: i loooove !


im gonna miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0