i did it !

jag är uppe iaf, nu ska jag bara ta mig utanför huset också. tänkte att jag skulle lägga mig innan elva igår. men så blidde det inte ! (: vid tolv sa jag att jag skulle nanna, men sen ligger man och vänder och vrider på sig i sängen en halv timme - timme. men jag snoozade också typ en timme. så nu har man fått i sig frulle, som bestod av knäckisar och te (: ska göra detta till en vana. precis suttit och lagt in lite bilder från mobilen, så får väl lägga in lite här (: sen ska jag springa ner till gymmet (:



jag och tanja före utgång. jävligt suddig bild ;P



min kiwikis nannar i min säng (:



min sötaste vän lollobollo fular sig inne på lagerhaus (:



nu ska jag röra på mig (: byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0