i wanna be a rockstar.

buhu, vad jag är trött !!! jobbade hela natten igår, var hemma vid kvart över fem typ. cyklade hem, eftersom att det inte går några bussar och jag vägrar betala för taxi ;P hehe.. och dom få som är vakna vid den tiden har druckit så dom kan inte köra .. mamma väckte mig idag vid tio. hon behövde låna min dator. ännu mer buhu! sen kunde jag inte somna om och beslutade mig för att följa med henne på lite äventyr. så det gjorde jag och kom hem nästan precis.

nu ska det lagas mat och sen ska jag bege mig ner till jobb igen.. för ytterligare en natt ! buhu igen! en riktig buhu dag! jag skulle vilja vara någon helt annan stans..


jag vet inte var jag ska börjar, jag vet inte vart jag ska sluta. jag vet inte vad jag känner, jag vet inte vad jag inte känner. jag är ganska lost i mig själv nu. vet inte riktigt vad jag vill, vad jag gör eller vart jag är på väg.



miss you K .

Kommentarer
Postat av: Mia J.

:)

2009-07-18 @ 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0