korvstroganoff.

buh, vad jag är tråkig och korvstroganoff är ingen hit ! det går ner, men det finns godare saker.

idag har jag varit på äventyr med micka hela dagen. massa mysigt. shoppat för mkt dock! men jag äger iaf ett par nya, hela, fina och vita converse . min gamla höll ju på att falla ihop, men varför trivs man alltid bättre i ingångna skor ;P köpt en ny väska, nya lakan, ljusstakar och sånt .. massa pill som alltid åker med hem i någon påse.

och nu är sabina super trött.. ska börja jobba sex imorgon så snart är det sängen som gäller.

saknar min mia också.


still confused.

Kommentarer
Postat av: Mickis

WHAT????



Jag jobbar ju inte där :P Aja, haha! Det är ju tur att han tycker att "jag" är trevlig iallafall, synd bara att han tror att jag inte tagit mig längre än till Mc Donalds..

Puss

2009-07-30 @ 12:29:10
Postat av: Anonym

Koll har han ju inte.. haha.. han var ju inte så ofta i skolan heller. De har säkert varit att någon av oss suttit brevid Carl på datorlektionen så har har trott de! Jaja!



Jameskonversationen... jag får ångest när jag tänker på den! Stackare!

2009-07-31 @ 12:33:15
Postat av: Anonym

du är helt underbar! <3

2009-08-01 @ 00:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0