lots of candy.

dagen och kvällen blev inte riktigt som planerad ;P jag råkade uppdatera mitt sims och sen gick det inte att starta, blöh! my hörde av sig och ville ses istället, så vi vandrade ner i stan , satte oss på bishop och tog en god öl. sen gick vi bort till louise och snackade lite skit (: sen blidde det bogge och jag gick därifrån med ett helt kilo godis! som jag sitter här och tuggar på alldeles själv ;P haha.. fettoo ! så jag har inte hunnit lägga in några bilder heller.. och nu ska jag försöka dra mig upp ur sängen, hämta min hårddisk och hitta en go film att titta på .. om jag orkar. kommer somna gott ikväll. men tyvärr ensam /: snutt.



miiin söta tise. som får göra mig sällskap inatt (: ser lite groggy ut här , hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0