show me love.

som vanligt blir det inte som planerat. skulle träffat en gyminstruktör idag, jag skulle ut och springa och åka till lund och träffa malin ;P men inget av det gjorde jag. bokade om gyminstruktören för typ fjärde gången, flyttat till imorgon, då måste jag gå! fick sms från malin imorse att hon skulle hjälpa sin mammi med ngt. så då åkte jag med mina päron till ven istället. vilket började hur bra som helst. sen förföljde regnet oss ;P dyngsura var vi allihopa. vi stod och väntade på båten, när den väl kom tog det hundra år för dom som var på båten att gå av, visst jag förstår också att man inte ville gå ut i det ösregnet. men tänk lite på oss som står där ute i det redan. fy fan vad jag frös. AH ! ville slå dom, idiotas !





 

 



olänge sen man åt bulle med bulle istället (: det måste jag ha imorgon ! ;D;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0