still going strong.

haha.. kommer hem och ser att björn skicka en länk till mig på msn, han hade hittat mig på något foto på facebook, herregud, är det inte hemskt när man gör sånt ? inte för att jag syns så mkt. men detta fotot är hemskt och något jag bara vill glömma ;P haha.. hade ju föträngt denna kväll..

idag har det varit jobb från åtta till fyra. inte alls mkt att göra. soft. riktigt hårt att cykla hem dock. så trött i benen. trodde jag skulle dö eller ngt. men jag gav inte upp. träning ! (: haha. sen var det hem och käka middag med la familia, mormor och farmor kom också och joinade. sen var det hopp in i duschen, fixa och trixa och iväg till micka på inflyttningsfest. ja, jag är redan hemma ;P tråkig nog. men ska upp om sju timmar. så tyvärr ingen utgång för mig idag. men jag fick klä upp mig lite och så, det är alltid kul, även om det kändes lite onödigt idag.. det blev iaf min fina senapsgula tunika från hm, min nya svarta kjol och mitt nya svarta flätade skärp från monki, mina höga svarta mockastövlar, svart jacka och svar tmålade naglar, om jag gillar svart ? nej, vad får er att tro det ;P haha..

nej, sängen kallar (:

gonatt, festa och sup för mig med ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0