sweet baby.

sabina är i sin egna lilla värld. och vet inte hur hon ska få ut allting hon tycker och tänker på den här skärmen just nu. det funkar liksom inte. AHH! ja, jag vet ärligt talat inte riktigt vart jag befinner mig just nu. vad jag vill och vart jag vill.. ska jag resa ? ska jag plugga ? ska jag flytta ? vad vill folket runt omkring mig ? det lät lite fel, jag menar inte att jag påverkas av dom så. utan mer, ja.. lite svårt att förklara igen.

men jag är glad iaf.. lite mindre när jag är på jobb bara, jobbat så fruktansvärt mkt senaste tiden och det tar verkligen på en. det är ju inget vanligt 8-17 jobb liksom, hela tiden ska kroppen ställas om på en ny tid, morgon, natt, lunch, natt, morgon, lunch, ja.. inge kul.

men nu ska jag nanna mig, så jag orkar min sjunde dag i rad på jobb imorgon. gonatt folket. jag lever även om jag inte uppdaterar, jag lever bara i min egna lilla värld. återkommer när jag vaknat från den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0