there are many things you dont know about me.

det är dags att hitta en slags rytm i livet nu. har inte varit och tränat på säkert över en månad nu. riktigt dåligt av mig. visst jag har varit och simmat två gånger. tack vare tanja! (: bra! men inte tillräckligt. jag har slarvat som fan med maten och ätit en jävla massa godis. det är inte jag! nu är det skärpning. imorgon blir det en joggingrunda i jordbodalen. sen ska jag till gymmet och träffa en gyminstruktör (: vilket jag har gjort innan också. men behöver lite nya grejer att ta mig an. nu ska ben rumpa och rygg också tränas. kan ju inte säga att det ska vara inför beach 09, för det är lite sent, plus att jag hänger inte på stranden ;P hehe..  nog om mina dåliga vanor.

igår gick jag upp och åt frulle med salem. sen körde han mig till stan. där mötte jag upp nihad (: vi tog en fika på espressohouse, pratade om allt möjligt. massa gamla minnen, vad folk gör nu förtiden och vad som händer i framtiden. vi tog en promenad ner till tropical, sen började det regna. då satte vi oss på varsin buss åt varsitt håll och åkte hem.
när jag kom hem kollade jag på en shopoholics bekännelser, den var väl ok ;P sen gjorde jag mig iordning och tog mig till adler för lite festligheter, en massa gamla e-bergare och sånt trevligt. vid halv tio tiden tog vi oss ner till hampan och sen blidde det swea. mkt trevlig kväll, inte superduper full som vanligt, vilket var så skönt (: och inte så dyrt ! hehe..

idag vaknade man lite små bakis och seg. riingde till lollobollo som jag skulle leka med idag. vi var båda lite sega med att göra oss redo, men hon var ändå värst ;P hehe. var väl nere i stan vid tre tiden. gick in om sub och snacka lite skit, sen mötte jag upp lollobollo på brooklyn. vi gick till bomb och delade en kebabispizza, sen blidde det en runda på stan. ett sugrör och en tröja rikare blidde jag (: hehe., snurrsugrör jagade vi hela stan runt efter, som barn på nytt! hehe. sen fick jag ett mindre trevligt samtal från sub, som också innebar att jag fick rycka in och jobba. inte alls mkt att göra idag, så det var soft (: och nu är man hemma. ska städa undan lite här, för här ser ut som kriget, för som sagt har jag varit suuuper lat och inte pallat bry mig ;P ändring på det nu.

men oj så mkt text det blidde. förstår er om ni inte har tagit er ända ner hit. men det var skönt att skriva av sig lite (: det har varit dåligt på den fronten också. får väl ta och slänga in lite bilder från gårdagen också (:

   




dags att nanna (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0