to work again.

jaha.. då har man varit och tränat, fått solat lite där ute.. duschat och sånt nu, sen bär det av till jobb snart. har precis pratat med jobb också. den enda helgen jag ville ha ledig på hela sommaren var denna som kommer nu, men nu ska jag jobba söndag, för det är ingen annan som kan. det är klart jag ställer upp om det krisar, jag är extra och ska ställa upp. men samtidigt tycker jag det är lite tråkigt. men dom får mig inte i något gott skick inte ;P bakfull it is! sorry mange! du får jobba hårt på söndag (:

så då blir det tio helger på rad som man jobbar, inte kul alls, men det blir ju goa pengar. och man slösar inte lika mkt. nu har jag istället slängt iväg en beställning på hm för 2700kr ! weh, något gott att se framimot nästa vecka ;D tröstshoppa är inte bra, men kul (:

nu ska jag se om där är ngt att äta, som jag kan ta med mig till jobb (: ja, jag är sjukt trött på subs ! ;P

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0