thereason.

been to hell and back.

you are the reason i wake up every day.
you came out of my dream and made it real.





allting känns så nära men ändå på något sätt så långt borta. allt känns på något sätt overkligt.

makemehappy.

youmakemesmileallthetime. <3

feelinggood.

kan man må så bra med någon att det känns som om man mår dåligt när man inte är det ? det känns så. underbar.

youaremydrug.

sommaren är nog tyvärr förbi. inte allt för många dagar man fick ta på shortsen. tiden springer iväg alldeles för snabbt och det känns som om man inte kommer ngnstans alls. massa saker som man vill göra och ta tag i men man kommer aldrig dit. sista tiden har varit väldigt slapp. har inte tagit hand om varken lägenhet eller mig själv. men det känns som om jag är där snart igen. det finns saker som gör mig glad nu, saker som gör att jag vill ta tag i saker igen, saker som ger mig energi och kraft att göra det. underbart.





bortskämd med att vakna bredvid dig varje dag. vaknar idag och pussar på din kudde, ingen där /: . du är bäst.

loveaddicted.

man känner verkligen när man är på rätt eller fel plats. hur omgivningen får en att må. hur man blir påverkad av människor, väder och platserna man befinner sig på. mina känslor går upp och ner hela tiden. eftersom att jag dagligen byter från den mest negativa platsen till den mest positiva. så från leende till tårar och tvärtom. jag är en människa som blir sjukt beroende av saker som gör mig glad och får mig att må bra, eller det är kanske inte bara jag? för det är ju inget konstigt liksom. vem vill inte vara glad och må bra, klart man vill ha mer av det, man vill ha det hos sig dygnet runt.


hur kan man sakna ngn så här mkt som man träffade senast imorse.



det var allt för den här gången. det lär väl dröja lika lång tid tills nästa uppdatering. tråkigt nog. kanske får jag någonslags flipp och försöker bättra mig, för jag älskar ju att skriva av mig en massa.

RSS 2.0