help me understand.

då ligger jag här i soffan igen. jag har verkligen jätte tråkigt. inget kul på tv. vet inte vad jag ska hitta på. jag har inte ens någon disk att diska eller saker att plocka undan. allt är tipptopp, drog en runda med sopkvasten och skyfflen innan också, palla inte dra fram dammsugaren..

då börjar man elva imorgon istället för tre. åh, jag som redan är trött. orkar inte egentligen, men jag behöver timmarna. så det är bara kämpa på.

ibland känns det som om man kämpar i onödan. att kämpa och inte få något tillbaka känns så meningslöst. men nu har jag gett mig fan på att jag ska göra det här. och då fortsätter jag. även om det känns som om jag försöker hålla kontakten med luften eller ngt. men min chans är kanske förbi.. allting blev helt plötsligt jätte jobbigt /:

nej, men csi och sen bäddar jag ner mig i min säng.


har inte denna veckan gått sjukt snabbt ? eller det är bara jag ?

ser inte trött ut alls ;P




gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0