no inspiration.

ibland bara hatar jag det här med rubriker, man vet ju inte liksom vad inlägget kommer handla om, inte för att mina rubriker har med innehållet att göra. men det är nog just därför. mitt alarm ringer egentligen om femtio minuter. men jag vaknade av samtal från jobb och har tryckt i mig lite frulle nu. ska bara göra mig iordning lite snabbt, sen måste jag sätta mig på bussen ner i till jobb. fick rycka in och jobba tre timmar för mia. orkar inte egentligen. gör det endast för mias skull. skiter till och med i pengarna den här gången. orkar inte bry mig.

efter jobb ska jag iväg ett ärende. och jag hoppas att det går bra. jag är lite smått nervös på något sätt. men jag tror att det ska gå bra. det kommer det göra.


ha  en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0