oh, wow !

det är riktigt tråkigt och grått ute idag. då får man ju verkligen lust att ge sig ut. eller inte. jag skulle egentligen befunnit mig på jobb nu. men icke. stör mig på mig själv för att jag dubbelbokat en massa. jävla skit. så jag ska istället jobba kväll, vilket suger riktigt mkt! en kväll till, det räckte med att jag jobba kväll igår och att jag har ett riktigt sugit pass imorgon, plus personalmöte sju-nio. denna veckan kommer inte bli ngt bra alls känner jag. jag är redan på dåligt humör.

ville uppdatera igår när jag kom hem, men blogg.se klabba ju hela jävla kvällen. mög det också. hade ingen mat hemma till min kise igår heller, jag kände mig så dum. men det fanns ingenstans att handla det klockan halv elva på kvällen. ska iväg och handla det nu. hon får klara sig på lite torrfoder så länge, tror inte hon dör av det men hon är jävla matvrak! ;P


nu ska jag käka min frulle, sen ska jag göra mig iordning och bege mig ut i skit vädret och bli på ännu sämre humör. se upp för mig idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0