should i stay or should i go.

hemma från jobb. det har varit en kul dag på jobb idag ändå. lagom mkt att göra och massa snack med oscar (: han är så go min kära arbetskamrat. man kan säga vad fan som helst till honom och han förstår ändå ;P konstigt ändå när han är kille och tre år yngre (: hehe. en massa skratt iaf och det behöver man alltid.

nu ska jag bädda ner mig direkt för jag ska upp om några timmar igen. eftersom att jag öppnar imorgon. vilket betyder att jag bara kommer få sex timmars sömn i natt. och jag blir på så jävla kasst humör utan sömn. ja ni vet ;P hehe.. ni som har varit med om det.

men nej, nu har jag inte tid att sitta här mer (:

gonatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0