to good to be true.

ja, jag är för bra för mitt eget bästa, det finns ingenstans att göra av allt bra att det bara blir kaos. knasigt men sant. här ska jag försöka bygga upp mitt självförtroende igen för att det förtjänar jag. jag är för bra för det här. och ingen ska förstöra detta. ingen kan påverka mig längre.


idag har varit en både bra och dålig dag. den började bra, förutom att jag fick stiga upp ur sängen och lämna min älskling själv kvar, hade mkt hellre legat kvar under täcket. men ibland måste man. idag var ibland. tog mig ut till höganäs och frös en massa. men ibland får man offra sig, som sagt idag är ibland. besökte sedan niko, mkt trevligt. snäll påg. tog bussen hem och sen fick jag välja glasögon till mamsen, fina som saaatan! (:

sen jag kom hem strax efter sex har jag bara pratat i telefon. och det var skönt och kul. att få prata av sig lite och få dela sina tankar med någon. förutom älsklingen som får höra på mitt gnäll om allting varje dag, jag skona dina öron lite idag.

jag är bra! jag fixar det här!

tack & gonatt.

no uriel.

dagen har jag tillbringat nere i malmö med min älskade familj på comedy festival. en trevlig och skrattfylld dag. det behövdes. tack mamma, pappa och syster, och självklart johan glans som alltid lyckas få en att skratta, helt otroligt, det räcker man ser killen så skrattar man ;P

kom hem för cirka en timme sen, älsklingen och hadis sitter i soffan och kollar fotboll. av någon anledning kommer vi in på hipphipp citat, vilket får mig att tänka på en massa gamla blogginlägg med citat och grejer från allt möjligt, vilket fick mig att gå tillbaka och läsa en massa. fy fan så mycket jag saknar. när alla ens vänner var här, när inte alla jobbade och pluggade, när man inte hade alla dessa måsten. tråkigt nog så är livet i behov av dom här måstena, för att vi ska kunna leva och komma ngnstans. och förhoppningsvis så får vi smaka på det goda till slut, efter all tid vi offrat på det mindre goda.

jag tycker inte världen är rättvis. kraven är alldeles för höga.


jag önska att jag visste vart jag skulle börja med allt jag vill, för viljan finns och den är enorm. hur ska jag bevisa för någon annan?


goodnight.

sooner or later i get what i want.

äntligen är denna jobbveckan över, har jobbat sju dagar i rad och ingen del i min kropp mår bra just nu. förutom mitt hjärta kanske (; men ryggen, knäna, fötterna, huvudet och ja allt är ömma och trötta. så när jag sluta idag gick jag hem och tänkte ta det lugnt, kanske sova ngn timme, men så blidde det inte. jag började istället städa bort svinstian jag bott i senste veckorna, har varken haft tid eller ork till ngn ordentlig städning. men nu är det gjort och fy fan vad fint och rent det är nu (: nu mår man lite bättre iaf. inga dammtussar som ligger och skräpar i hörnen längre. men min rygg ville nog hellre sova än dammsuga, isch! nej, nu ska vi sluta gnälla, jag har ju iaf fått gjort ngt bra idag (:

nu kommer nog snart mysan. ska bara softa, kanske dricka ett glas vin och njuta av att det äntligen är helg. en ledig helg!


det var allt för idag. nu tar jag som sagt helg ! (:


i wanna grow old with you.

jag känner mig redan gammal, det är fan inte så här det ska vara. ingen ork och ont i hela kroppen, det känns lite för tidigt. inte vill jag ha slitit ut min kropp redan, den ska tåla mkt mer än så här. har besökt två läkare som vägrar sjukskriva mig för min rygg, eftersom att skadorna är arbetsrelaterade så godkäns inte detta. så nu får jag gå till en kiropraktiker två gånger i veckan och bli rånad. det är långt ifrån billigt, herregud!

en nyduschad nilo, sååå söt!



jag är i en liten svacka nu och dom här "sålänge känslorna" brukar återkomma då. vilket jag kan störa mig på, för så kan jag inte tänka. jag måste försöka få lite energi till allt jag vill göra och ta tag i, men den tycks inte finnas. jag vill alldeles för mkt.

jag har världens underbaraste pojkvän, som står ut med allt mitt gnäll och stöttar mig i alla lägen. utan honom vet jag faktiskt inte vart jag hade befunnit mig just nu och jag hade mått långt ifrån bra. tack för att du finns och för att du vill vara min. jag älskar dig.

RSS 2.0