back on track.

vet inte hur länge detta kommer att vara. men jag kände riktigt mycket för att skriva idag. jag vet inte ens när jag skrev sist. det känns alltid som att man återkommer till bloggen så fort saker och ting inte är som dom ska eller borde vara. som jag vill att dom ska vara. men allting är bra. allting flyter på. kanske inte så snabbt som jag ibland önskar. men tålamod har ju aldrig varit min starka sida. och kommer nog aldrig att bli även om det har blivit bättre ;P idag rensade jag hårddisken på datorn och hittade en massa kul och tråkigt. en del Krisse saker bland annat, jag kan inte förstå att tiden springer iväg så snabbt. att det var tolv år sen du lämnade oss. jag saknar dig massor min vän. du finns alltid med mig i mina tankar. idag har jag varit ledig från jobbet, vilket har varit skönt. var hos tandläkaren imorse, vilket jag höll på att missa först, tur jag gjorde en liten rensning i byrån bland alla papperna igår kväll ;P var hos syrran i salongen och fick göra ett litet ryck där, en jävla lortgris är hon ibland ;P hehe.. resten av dagen har jag bara tillbringat hemma, fixat lite, nu står kalopsen på kokning och äpplepajen i ugnen. en mys-torsdag-kväll . inte så mycket kul att dela med mig av idag. men imorgon kanske (:

RSS 2.0