iwantyousobad.

jag kan inte sluta analysera lördagens bravader, det lilla jag minns. fy fan vilken kväll, jag vill inte ens tänka på vad jag gjort och sagt. men ändå gör jag det. jag försöker komma ihåg, ibland så flinar jag lite åt saker, typ som när jag nästan spydde på bardisken. nej, det gjorde jag inte. men fy fan vad äcklig shotten var. och jag behövde inte ens ngn shot. jag slog mitt huvud i toalettstolen när jag kom hem. hur man nu lyckas med det. sen vaknar man halvt i sängen med kläderna på. lyckad kväll ? jag tror inte det faktikst. och jag ska sluta älta allting i mitt huvud. för det blir inte bättre. det som är gjort är gjort, det som är sagt är sagt. vad fan ska jag göra åt det nu ? mina skratt och mina fula miner jag gör när jag kommer på ytterligare ngt jag har gjort, gör det ju knappast ogjort. så varför lägga tid och kraft på att tänka på det. nästa söndag/måndag kommer det var ngn annan ;P förhoppningsvis inte jag, ska försöka ta det lugnt med spriten i helgen. jag är inte alls sugen.


nu måste jag sova, är supertrött.



AHHHH !

fortoday.

ibland tänker man inte riktigt. det är förlåtligt.



gonatt.

ohmygod.

ont i magen. knas.


precis hemkommen från en lite futtervacker kväll hos tanja. vi var först i ängelholm och kollade på alice i underlandet, tyckte den var jätte bra. älskar depp! han är bra (: hehe. eller kickass som andra vill kalla det tydligen. hehe. innan bion blev det en kebabistallrik på någon sunkig pizzeria i ängelholms centrum. och sen fick vi typ springa till bion. efter bion åkte vi hem till tanja, futtervackade lite, kollade tv, snackade lite skit med hennes söta mamma och åt kladdkaka.

tänkte bege mig till stan för en öl på pl eller ngt. men jag ångra mig i sista sekund. behöver verkligen sova. så det får jag väl göra nu. ska lägga mig och läsa lite eller ngt. jobb som gäller imorgon också. innan det ska jag handla lite, kylskåpet står tomt. riktigt jobbigt. inget pålägg och inget att dricka. varje gång man öppnar det tror man att den ska ha ngt nytt att erbjuda men icke! ;P nu är jag iaf hemma och ska gå och borsta gaddarna nu. sen blir det bingen!

ha en kul kväll allihopa.


explain to me why.

det känns inte ett dugg som fredag idag, jag önska att det gjorde det, att jag kunde känna att nu är det äntligen helg, jag ska gå ut och ha kul, träffa mina vänner, sova länge, laga god mat och vila upp mig för en ny arbetsvecka. men så är inte fallet. eftersom att jag jobbar hela helgen, efter att ha jobbat hela veckan redan, plus att jag ska jobba hela nästa vecka. ja, jag är expert på att gnälla ;P bara gilla eller försvinna.

blev väckt kvart över fem imorse av ett samtal. inte så kul och jag svamlade mest tror jag. men det slutade med att jag satt på en buss lite senare på väg till jobb, efter ungefär fyra timmars sömn. inte så kul. jag vet inte riktigt när jag ska ha tid att vila mig och sova ordentligt. men det löser väl sig.. men ni som träffar mig innan dess, ni får stå ut med en lättirriterad men också flamsig sabina ;P

annoying orange gör mig alltid på gott humör, HEY APPLE! ;D haha..


nu ska jag gå ner och slänga in två maskiner tvätt, sen ska jag bädda ner mig och sova en timme (: oskönt istället. i like, i like very much.


pusshey!

can't breathe.

onsdag idag, för det är det väl ? önskade att det var söndag så denna veckan snart var över. jobb idag har gått bra, typ ingeting att göra. det är skönt. speciellt när man är lite off.

har egentligen inget kul att komma med, mer än att jag ska på bio på fredag (: alice i underlandet, med min älskade tanja. det ska bli mysigt. kom på att jag har tvättid då också, men jag har inte så mkt tvätt, så det ska nog gå snabbt. fick egentligen ledigt på fredag, eftersom att jag ska jobba ett längre pass på lördag, men nu fick jag jobba fredag iaf. som sagt kommer jag vara helt slut efter denna och nästa vecka. men jag får nog tid att vila upp mig..




nu haglar det igen. ganska rejält. kiwi blir rädd. och jag ska sova. om jag nu lyckas med det när det är så mkt oväsen.



gonatt.

one.

det haglade idag.







*

back to reality.

måndag morgon, visst älskar vi dom ? när vi har en hel vecka framför oss med jobb och sånt ;P eller inte. jag har till och med tolvdagars jobb framför mig. jag kommer vara helt slut. dessutom jobbar jag tidigt nästan alla dagar, så jag lär inte få så mkt sömn tyvärr. jag är ju inte den som kan gå och lägga mig tidigt. somnar inte endå. palla ligga och vända och vrida på sig i timmar ;P

börjar jobb om cirka en halvtimme, jag ser inte framemot det alls. skulle mkt hellre ligga här i min säng och bara softa hela dagen. behöver fixa lite här hemma, städa undan, diska och sånt tråkigt också. sånt finns det inte ork till när man är bakis, vilket jag var igår. det var en bra utgång (: hihi.. askalaspackad, tack vare della! haha..

nej, nu ska jag gå till BOSSSEN.. byebye!


 


turn back time.

visst önskar man ibland att man kunde vrida tillbaka tiden. eller kankse mer resa tillbaka till vissa tider då man mådde bra, hade kul och trivdes som fisken i vattnet. känns som om allting blir svårare ju mer tiden går, mer och mer är förbrukat och försent, pressen blir större och orken mindre. usch..

jag är ju glad idag varför ska jag börja så här nu ;P började dagen med att gå ut och springa, sen gick jag och sola. och nu sitter jag bara här och ler och lyssnar på panic !! AHH (: musiken tar en verkligen tillbaka i tiden. helt underbart. i vissa fall. lyssnade på foo fighters innan och det tar en ungefär två år tillbaka, en underbar tid, som jag saknar grymt mkt, saknar en av mina bästa vänner. åh, nu kommer jag in på massa sånt igen..

hehe ;P jag får ju försöka vara glad så länge jag kan.. om två timmar ska jag jobba och det lär inte göra mig glad. blöh. tråkigt. känns som det kommer bli mkt också. eftersom att det är fint väder och fredag. och jag ska jobba själv de två sista timmarna, så ni som inte har något bättre för er får gärna komma och göra mig sällskap (:

nej, men kanske skulle ta och hoppa in i duschen (:

snyggebild, haha.. bjuder jag på ;P känner mig lite brun nu iaf.


no time for thinking.

beger sig ner i stan nu. hejhopp!

ha en bra daaag (:


will not let you down.

precis hemkommen från jobb. har varit lugnt på jobbet idag. nästan för lugnt. det är jobbigt. när jag är på jobb vill jag jobba, inte sitta och glo på en stol. det funkar inte. då kan jag ju göra annat roligare istället. imorgon är jag ledig, skulle inte varit det men behövde det för att ta tag i saker. så jag kommer någonstans någon gång ;P



om något gör en glad, då ska man kämpa för det.



det är inte fel på mig.


gonatt (:

i wish for you.

onsdag, fortfarande går veckan väldigt sakta. bara halvvägs typ, inte ens det egentligen. gick upp redan tio idag, gav mig ut och sprang en runda, pallade inte så långt, men jag körde så långt jag orkade iaf (: sen stack jag och solade. sen har jag varit igång och fixat här hemma hela dagen, dammat, dammsugat, moppat, diskat och lagat mat ;P och nu ska man bege sig till jobb. knasigt slut i kroppen redan. men det gick bra på jobb igår så då ska det väl göra det idag också.

ringde på dörren innan och jag vågade inte öppna, trodde det var sånna pejlare. men nu har jag iaf anmält mig som tv innehavare. pallar inte att jag typ kissar på mig varje gång det ringer på dörren ;P jag är en mes! yes!


ha en bra dag! nu ska jag ta in min lilla kise från balkongen och bege mig till bussen (:


pusshej.


take care.

 

har en liten mysstund med mig själv, ansiktsmask och fixning av naglar (:

 

har gett  bort mitt pass på torsdag, kors i taket. knasigt. men då ska jag ta tag i saker.

 

gonatt folket!


i will never break your heart.

tisdag idag.. veckan går sakta.. jobbigt. mitt humör går upp och ner hela tiden. kan vakna med värsta leendet och var hur glad som helst. sen rasar det igen. jag tänker för mkt. men det är bättre nu iaf. solen skiner och det gör en lite gladare iaf. nu ska jag bege mig till jobbet. tråkigt. väldigt tråkigt. mega tråkigt.

det tar emot.


jag lovar.





hejdå, ha en bra dag!

sumo.

shut up, move on.

man hade ju räknat med att få sova länge idag och bäddade inte ner sig förens klockan var strax efter två i natt. knas. då blir man väckt kvart över sex och får rycka in på jobb. man ställer upp för varandra. problemet var ju att jag redan hade kvällspasset och eftersom att vårt nya schema suger så var det väldigt svårt att hitta någon som kunde ta det passet. och jag var alldeles för trött för att jobba båda. jobbar sjukt mkt framöver. är bara ledig nu på söndag under två veckors tid. mer jobb är lika med mer pengar. we like. dock mår jag inte så bra av att vara på jobb. jag verkligen vantrivs. när man gråter varje gång man ska ta sig till jobb, då måste något vara fel. men man får kämpa vidare. iaf, så måste jag ta mig till jobb vid nio för att hjälpa rosil att stänga.

vädret håller i sig, vilket gör att humöret är på lite högre nivå än vanligt. och det är ju bra.

har fått i mig lite maaaud nu. blev hemlagad potatismos och ungsbakad falukorv (: gottit!

jag lånar lite av rosils fina lockiga hår (:


start something new.

har varit väldigt off här nu ett tag.. loggat in flera gånger men utan att skriva ngt. har velat skriva men det har inte funnit ngt kul att skriva om..

det har varit väldigt mkt utgång den senaste tiden. för mkt. jag hade sagt till mig själv att stanna hemma denna helgen. men sanih och john tyckte jag skulle gå ut ändå. och så blev det. lätt övertalad. men det blev sista utgången på ett tag nu. eftersom att jag jobbar ganska mkt helgerna framöver. vilket jag inte alls ser framemot. ser inte framemot jobb överhuvudtaget. jag trivs inte alls. det är riktigt tråkigt. nog om det.

det har varit jätte fint väder i veckan, vilket har gjort att man faktiskt vaknat med ett leende på läpparna, vilket inte händer allt för ofta. tänk vad lite sol kan göra. skönt.

var och hälsa på mia och bebisen i torsdags, sötare unge finns inte (: helt underbar! jag ska kidnappa henne sen någon dag (: hihi.. i fredes så hade jag och sara en liten grill-film-fredagsmys-kväll (: soft. jag invigde balkongen med min nyinköpta elgrill ;D weh! så mkt mys vi ska ha på min balkong i sommar. ska bara ha råd att inreda med lite stolar och så (:

idag har li varit och hälsat på här. hon var så snäll så hon kom med donkan mat till mig och sen körde ner med min nyckel till jobb. finns det någon snällare än li ? ;p svårt att slå. skönt att ha dig hemma igen vännen. du får komma hit och göra mig sällskap oftare. det kändes tomt när du gått ;P

nu ska jag sitta och vänta på att criminal minds reprisen ska börja, vilket är över en timme. så jag får kanske ta tag i lite saker som behövs göras här. typ diska, tömma kiwis låda och sånt ;P sånt som jag är alldeles för lat för egentligen. det är vid denna tiden på dygnet som jag får energi till sånt, helt fel i dygnsrytmen.

imorgon börjar vi ta tag i saker. imorgon börjar vi kämpa lite extra. imorgon börjar vi må lite bättre. förhoppningsvis.



learning.

har ägnat dom närmaste timmarna till att gå igenom alla mina bilder, vilket är sjuuukt många. har ett litet projekt som jag ska påbörja. då jag behöver massa bilder. och jag ska välja ut dom som betyder mest och säger mest. vilket jag har lyckats ganska bra med. jag är inte riktigt klar. men dessa timmarna har fått mig att inse många saker..


- jag måste fota mer!
- jag saknar ems massor!
- bu & misse tiden var en av de bästa i mitt liv.
- jag saknar skolan.
- man hade roligare förr, vi blir faktiskt äldre, AH!
- hur klädde jag mig ? vem fick mig att köpa ett par röda jeans ?!
- vad brun jag var, ge mig soool..
- blöh har betytt sjukt mkt för mig och gör på något konstigt sätt det fortfarande.
- JAG SAKNAR K SÅ DET GÖR ONT!
- hur orkar jag festa så mkt ? och då finns det värre ;P mkt värre!

jag kan skriva hur mkt som helst. men jaa.. nu ska man väl inte tänka på det som varit utan försöka att se vad som kommer isället..

ha en bra dag!


RSS 2.0